فروردین, 1399 بدون نظر لوبیا قرمز

قیمت لوبیا چیتی دستچین خمین مهار کننده های آلفا آمیلاز موجود در لوبیا قرمز با جلوگیری از تجزیه نشاسته در بدن به کاهش وزن کمک می کنند، از سوی دیگر فیبر باعث می شود دیرتر احساس گرسنگی کرده و پروتئین برای کاهش اشتها مفید است.

قیمت لوبیا چیتی دستچین خمین

لوبیا قرمز یکی از بهترین منابع گیاهی پروتئین است، هر فنجان از این حبوبات حاوی حدود 15 گرم پروتئین است.

پروتئین موجود در لوبیا در بدن به اسیدهای آمینه تجزیه می شود که برای تولید انرژی و رشد بافت های ماهیچه ای و عضلات مفید است و منیزیم به سنتز پروتئین کمک می کند.

از اصلی‌ترین خواص لوبیا چیتی برای لاغری، مقدار فیبر موجود در آن است. لوبیا چیتی بالاترین میزان فیبر ممکن را در بین حبوبات دارد. اما چرا فیبر می‌تواند برای کاهش وزن این‌قدر مؤثر و مهم باشد؟ پاسخ این پرسش بسیار ساده است؛ فیبرها با تأثیر بر سیری یا به عبارتی زودتر سیر شدن فرد، به کاهش وزن کمک می‌کنند.

بنابراین رژیم غذایی حاوی لوبیا قرمز، انتخاب عالی برای بدنسازان و افرادی است که به دنبال آب کردن چربی های بدن و عضله سازی هستند.

لوبیا چیتی یکی از محبوب‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع لوبیا در ایران است. به‌طور کلی انواع لوبیا از مواد غذایی سرشار از فیبر محسوب می‌شوند و در میان آن‌ها، لوبیاچیتی بیشترین میزان فیبر ممکن را در خود دارد.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

02191010826

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

webbartaran