اردیبهشت, 1399 بدون نظر ماش

تولید و پخش ماش درجه 1 در سال 99 با توجه به وضعیت بازار و حباب آن در مجموعه کانی با انک تغییرات به صورت مستقیم به شما مصرف کنندگان ارائه می گردد.

برای اینکه بتوانید بصورت روزانه از قیمت محصولات این مخموعه با خبر باشید می توانید با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه کانی هر روز از قیمت ها با خبر گردید.

تولید و پخش ماش درجه 1 درسال 99

مقادیر بالای فولات موجود در دانه‌های ماش می‌تواند موجب کاهش نرخ خطر زایمان زودرس و نقص لوله های عصبی جنین در دوران بارداری شود‌. از دیگر خواص ماش داشتن مقادیر بالای پروتئین است که می‌تواند انرژی لازم برای خانم‌های باردار را فراهم کند.

ماش به علت وجود فیبر فراوان موجب افزایش حرکات روده شده و از بروز یبوست دد خانم‌های باردار جلوگیری می‌کند. آهن موجود در مس موجب افزایش تولید گلبول‌های قرمز تون می‌شود و از ابتلا به کم خونی ور طول بارداری جلوگیری می‌کند.

لوبیا آزوکی حاوی مقادیر بالایی از فیبر است که این فیبر موجود در ماش قرمز به بهبود هضم غذا کمک می‌کند و از این طریق موجب بهبود عملکرد روده می‌شود. همچنین وجود مقادیر بالای فیبر در ماش قرمز یا لوبیای آزوکی، حساسیت به انسولین را بهبود می‌بخشد.

تولید و پخش ماش درجه 1 برای اینکه امروزه در بازار با کیفیت های متفاوتی وجود دارد باعث بوجود امدن قیمت های مختلف محصولات شده است.

شرکت بازرگانی کانی  در زمینه خرید و فروش انواع حبوبات و خشکبار  به صورت عمده در سراسر کشور به صورت پخش مستقیم فعالیت می‌کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

جهت فروش انواع لوبیا-عدس و نخود ولپه به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید انواع حبوبات و خشکبار به صورت عمده با ما در ارتباط باشید.

                                     شرکت بازرگانی کانی www.kanitejarat.ir

راه های ارتباطی با مجموعه ما :

09190364731
09380369311

تلگرام  @kanitrade

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 7 =

webbartaran