آذر, 1399 بدون نظر حبوبات

شرکت تولیدی بازرگانی کانی جهت پیشبرد اهداف خود اقدام به اعطای نمایندگی به کلیه استان ها و شهرستان های سرار کشور به صورت یکپارچه نموده است.

اعطای نمایندگی پخش حبوبات در سطح شهرستان ها

شرکت تولیدی بازرگانی کانی با بیشترین تعداد محصول (انواع و ارقام حبوبات) در ایران در سراسر کشور نمایندگی پخش می پذیرد.

شرکت بازرگانی کانی در زمینه خرید وفروش انواع حبوبات به صورت عمده درسراسر کشوربه صورت پخش مستقیم فعالیت می کند و محصولات را به آسانی به دست مصرف کنندگان می رساند.

 جهت فروش انواع لوبیا عدس و نخودولپه به صورت عمده با ما درارتباط باشید .

جهت خرید انواع حبوبات به صورت عمده باما در ارتباط باشید.

www.kanitejarat.ir           شرکت بازرگانی کانی

راه های ارتباطی با مجموعه ما

09190364731

09380369311

تلگرام برای دریافت قیمت روزانه حبوبات و دیگر محصولات بازرگانی کانی عضو کانال تلگرامی ما @kanitradeباشید

حبوبات داخلی و وارداتی

در هر شهرستان فقط یک نمایندگی اعطا میشود  پس… جهت تکمیل نمایندگی های فروش برای شروع، لطفا هرچه سریعتر با ما در ارتباط باشید.

محصولات تولیدی این مجموعه در حال حاضر انواع حبوبات داخلی و وارداتی اعم از (عدس ریز و درشت، لوبیا، لپه، نخود، ماش، دال عدس،) می باشد. که تنوع آنها بالغ بر ده قلم می باشد. کلیه نمایندگان وابسته به این مجموعه به طور یکپارچه تحت حمایت های تامینی محصولات با گرید های مختلف قرار می گیرند. از واجدین شرایط به جهت انجام مذاکرات ابتدایی دعوت به عمل می آید.

اعطای نمایندگی پخش حبوبات در سطح شهرستان ها در بازرگاني کانی انجام مي شود. حبوبات در شرکت بازرگانی کانی با قيمت مناسب در اختيار مشتريان گرامي قرار خواهند گرفت. براي آگاهي از قيمت انواع مختلف حبوبات مي توانيد به تلگرام بازرگاني کانی مراجعه کنيد. همچنين جهت خريد انواع حبوبات مي توانيد از طريق شماره هاي موجود در سايت با کارشناسان ما در اين بازرگاني تماس بگيريد و از مشاوره رايگان نيز بهره  مند شود.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =

webbartaran