شهریور, 1400 بدون نظر لوبیا عروس

پخش کننده عمده لوبیا عروس در بازار نام اصلی لوبیا عروس چیست؟ آیا از خواص و ویژگی های لوبیا عروس اطلاع دارید؟ قیمت لوبیا عروس در بازار چقدر است؟ چگونه می توان لوبیا عروس را خریداری کرد؟

از جدیدترین نوع لوبیای وارد شده به ایران می توان به لوبیا لیمای کریسمس اشاره کرد که در ایران به لوبیا عروس معروف می باشد. این لوبیا در شهری به نام لیما در کشور پرو کشت شده بنابراین نام این لوبیا هم از شهر آن گرفته شده است. همچنین به دلیل رنگ بندی شاد این لوبیا به آن لوبیا کریسمس گفته می شود.

پخش کننده عمده لوبیا عروس در بازار

شرایط کاشت لوبیا کریسمس:

کشت این لوبیا در فصل بهار صورت می گیرد.

نیاز به آب یاری ندارد مگر در شرایطی که دما بالا باشد و هوا گرم باشد.

خاک حاصلخیز و رطوبت پایین.

لوبیا کریسمس یا همان لوبیا عروس در چه شرایطی کشت می شود؟

کشت این لوبیا در شرایط آب و هوایی گرم و خشک صورت می گیرد.

لوبیا عروس دارای پروتئین, کلسیم, فیبر و آهن می باشد. بنابراین مصرف لوبیا کریسمس یا همان لوبیا عروس به کودکان توصیه می شود. زیرا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. همچنین آهن موجود در این نوع لوبیا از لوبیا چیتی بیش تر می باشد.

پخش کننده عمده لوبیا عروس در بازار

رنگ لوبیا عروس بعد از پخت هم همچنان باقی می ماند بنابراین باعث زیبایی در غذا می شود.

بازرگانی کانی با سابقه درخشان خود در زمینه خرید و فروش امکان خرید لوبیا عروس را برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز لوبیا عروس عضو کانال تلگرامی بازرگانی کانی شوید و یا پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید. به دلیل نوسانات بازار قیمت ها به صورت روزانه در کانال بازرگانی کانی قابل مشاهده می باشد. برای خرید از سایت می توانید با شماره های درج شده در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و خریدی با کیفیت و اطمینان از بازرگانی کانی داشته باشید. با ما همراه باشید.

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 12 =

webbartaran